"احمد يحيي" موسس جنبش اخوان بدون خشونت فاش کرد: گروه اخوان المسلمين طرح محرمانه اي دارند که هدف از اين طرح نافرجام گذاشتن مرحله انتقالي بعد از انقلاب سي ام ژوئن است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الخليج،‌ به گفته احمد يحيي اين طرح قرار است با مستقر شدن طرفداران اخوان المسلمين در مکانهاي حساس قاهره و الجيزه صورت گيرد تا آنها  مورد توجه رسانه هاي جهاني و سفارتخانه هاي خارجي قرار گيرند چرا که اخوانيها به اين نتيجه رسيده اند که برگزاري راهپيمائي در استانها بي فايده است و بي فايده بودن اين قضيه نيز باعث شد که اخوانيها از هوادارانشان بخواهند به قاهره بيايند. 

يحيي همچنين گفت اخوانيها مي خواهند از طرحهاي جبهه نجات ملي در راهپيمائيهايشان عليه محمد مرسي استفاده کنند و به مصريها اينطور نشان دهند که دوره انتقالي دوره اي  پر از شکست براي آنها( هواداران انقلاب ژوئن ) است و اخوانيها تلاش خواهند کرد که مصريها  احساس کنند اين دوره با دوره حکومت مرسي تفاوتهائي دارد.

يحيي پيش بيني کرد که تا چند روز ديگر اخوانيها بخواهند اقدامات خشونت آميز براه بياندازند و نشان دهند که قرباني شده اند و افکار عمومي مصري را به سوي خود جلب کنند.

به گفته يحيي اخوانيها در راستاي اين برنامه هاي خود  مي خواهند از گروه "تود و هشت" که از سطح آموزشي بالائي براي حمايت از نهادهاي مربوط به اخوانيها برخوردار است استفاده کنند. اين گروه مسوول حفظ و حمايت از دفتر ارشاد اخوانيها در برابر حملات اخير بوده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار