مدیرکل روابط عمومی آستان‌قدس رضوی از انتشار دومین ویژه‌نامه‌ «حرم» به زبان انگلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، حسین یوسفی اظهار داشت: این ویژه‌نامه به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های حرم مطهر و فعالیت‌های متنوع آستان‌قدس رضوی و برای بهره‌مندی زائران غیرایرانی بارگاه منور رضوی و ارادتمندان و دوستداران امام رضا(ع) در سراسر دنیا منتشر شده است.

 

وی تصریح کرد: اداره‌کل روابط عمومی آستان‌قدس رضوی تاکنون فعالیت‌های انتشاراتی و هم‌چنین الگودهی فراوانی را برای زائران غیرایرانی بارگاه منور رضوی انجام داده است که یکی از آن‌ها انتشار ویژه‌نامه‌هاست.

 

وی افزود: انتشار ویژه‌نامه «حرم سال» به دو زبان انگلیسی و عربی از جمله خدمات اداره‌کل روابط عمومی آستان‌قدس رضوی برای حضور  بهتر و عمیق‌تر زائران غیرایرانی در بارگاه منور رضوی بوده است.

 

یوسفی خاطرنشان کرد:چاپ ویژه‌نامه «حرم» به زبان انگلیسی حاوی مطالبی در ارتباط با زیارت حضرت رضا(ع)، ویژگی‌های شخصیتی حضرت، وقف و موقوفات حرم مطهر رضوی و هم‌چنین معرفی برخی از مؤسسات آستان‌قدس رضوی، جدیدترین دستاوردها در حوزه‌ خدمت‌رسانی به زائران غیرایرانی است.

 

وی ابراز داشت: شخصیت علمی، مناظرات و سفرنامه امام رضا(ع)، معرفی شیخ حرعاملی، معرفی سه تن از واقفان بزرگ آستان قدس رضوی، موقوفات ملک، معرفی کامل رواق‌ها، سقاخانه‌ نادری و مهمان‌سرای حرم مطهر، داستان شفا، معرفی موزه‌ی قرآن، معرفی مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان‌قدس رضوی، دانشگاه امام رضا(ع)، دارالشفاء حضرت رضا(ع) و هم‌چنین گزارش‌های تصویری با عکس‌های باکیفیت از جمله مطالبی است که در این ویژه‌نامه درج شده است.

 

مدیرکل روابط عمومی آستان‌قدس رضوی در پایان متذکر شد: را‌ه‌اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی غیرایرانی آستان قدس رضوی به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و فرانسه از دیگر خدماتی است که توسط اداره‌‌کل روابط عمومی آستان‌قدس رضوی برای زائران غیرایرانی مضجع مطهر رضوی صورت گرفته است./س

 

برچسب ها: چاپ ، ویژه ، نامه ، انگلیسی ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.