سخنگوی مخابرات ایران از نهایی شدن SLA این شرکت و پرداخت خسارت به مشترکان در صورت ادامه دار شدن اختلالات خبر داد.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران این روزها که ارتباطات به جز لاینفک زندگی بشر تبدیل شده است اختلال هر چند لحظه ای و کوتاه مدت می تواند روند زندگی را مختل سازد، از این دست اختلال ها می توان به اختلال در شبکه زیر ساخت که موجب اختلال در اینترنت و یا شبکه مخابراتی کشور می شود اشاره کرد.

در این بین مشکلات زیر ساختی دیگر همانند قطعی برق و با اختلال در شبکه مخابراتی نیز می تواند باعث قطعی شبکه شود.

در همین راستا زارعیان معاون و سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتي باشگاه خبرنگاران گفت: ما در خصوص اختلال هایی که در شبکه تلفن ثابت و تلفن همراه بروز می کند گفت: خلاصه می توان به مشکل در شبکه و نوسان برق اشاره کرد.

وی گفت: شرکت مخابرات ایران با توجه به مسیرهای جایگزین که پیش بینی کرده است تا این لحظه اختلال ها را در کمتر از زمان استاندارد مرتفع کرده است.

وی در خصوص پرداخت خسارت در زمان قطع تلفن ها به مشترکان گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حال تنظیم SLA است و پیش از نهایی شدن این SLA مشترکان می توانند در صورت بروز چنین مشکلاتی از شرکت مخابرات ایران خسارت دریافت کنند./ف

برچسب ها: مخابرات ، تلفن ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار