"سيروس گرجستاني" علي‌رغم احترامي كه براي "فرهادي" و همسرش قائل است از دست پخت "پريسا بخت آور" راضي نيست.

"سيروس گرجستاني" بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص ناراضي بودن خود از ايفاي نقشش در "رانت خوار كوچك" به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: مجموعه تلويزيوني " رانت خوار كوچك" به كارگرداني "پريسا بخت آور" مجموعه مناسبتي بود كه به همراه ديگر بازيگران جلوي دوربين نقش آفريني كرديم.

وي افزود: از نحوه بازيم در اين مجموعه راضي نيستم و اگر بخواهم مجدد اين نقش را بازي كنم به طور حتم تغييرات اساسي را در آن ايجاد خواهم كرد.

گرجستاني تصريح كرد: اين مجموعه مربوط به 8 سال پيش است و ايفاي نقش در مجموعه‌هاي تلويزيوني راحت‌تر از امروز بود چون بازيگر اجازه داشت آزادانه جلوي دوربين بازي كندولي امروزه بازيگر را در چارچوبي قرار مي‌دهند كه ديگر آزادي لازم براي ايفاي نقش را ندارد.

وي افزود: متاسفانه عوامل پشت صحنه دخل و تصرف بسياري در بازي بازيگران دارند و مدام به بازيگر چگونگي ايفاي نقش را گوشزد مي‌كنند كه اين امر منجر  به كاهش كيفيت بازيگر مي‌شود.

بازيگر نقش اشترخاني در ادامه تصريح كرد: هنر بي انتهاي است و نبايد با چارچوب گذاري َآن را محدود كنيم چون با اين كار ديگر اسمي از هنر باقي نخواهد ماند.

وي خاطر نشان كرد: فيلمنامه " رانت خوار كوچك" توسط كارگردان خوش سابقه امروز " اصغر فرهادي " نوشته شده بود كه اميدوارم توانسته باشم آن چراكه مدنظر وي بوده را به تصوير در آورده باشم./ص

برچسب ها: گرجستانی ، فیلم ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار