مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: تیم ما بعد از سپاهان و تراکتور کم ترین بدهکاری را دارد و به تدریج بدهی های باشگاه هم در حال پرداخت است.

کشوری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال پرداخت بدهی هایمان هستیم تا بدهی های خود را پرداخت کنیم و از این بابت تیم صبای قم بعد از دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی کمترین بدهی را داریم.

مدیر عامل باشگاه صبای قم در ادامه اضافه کرد: سازمان لیگ نباید باشگاه ها را تحت فشار قرار دهد به طوری که باشگاه ها به جای تمرکز روی نحوه بازی هایشان در لیگ برتر به فکر پرداخت بدهی باشند.

وی بیان کرد: اعتراضی نسبت به برنامه لیگ نداریم چرا که اعتراض اولمان که نسبت به برگزاری بازی در روز چهارشنبه بود مورد قبول قرار گرفت و بازی صبا به روز پنج شنبه تغییر یافت.

کشوری فرد در خصوص بدهکاری حقی و حاجی زاده عنوان کرد: مشکل این بازیکنان حل شده است و در جلسه با کمیته انضباطی بدهی شان پرداخت شده است.

وی در رابطه با پخش تلویزیونی مسابقات تصریح کرد: همه تیم ها نسبت به عدم پرداخت هزینه پخش تلویزیونی مسابقات اعتراض دارند چرا که درآمد تیم ها از سازمان لیگ برای پخش تلویزیونی بازی هاست که سال ها است صدا و سیما پرداخت نمی کند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص اعتراض پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس و رویانیان همیشه نسبت به همه چیز معترض است.

کشوری فرد در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و با برگزاری بازی های تدارکاتی به مرز آمادگی برای بازی در مسابقات لیگ رسیده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار