سفيد كننده دندان در تبليغات ماهواره اي بي تاثير است، سفيد كردن دندان ها بايد زير نظر متخصص با شرايط و معيارهاي مناسب انجام شود.

نازيلا شهبازي رئيس انجمن دندان پزشكان ايران در استان فارس در گفت و گو با خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب كه تمامي تبليغ هايي كه از سوي شركت هاي ماهواره اي صورت مي گيرد از نظر پزشكان فاقد اعتبار است تصريح كرد: اين نوع تبليغ هاي تجاري كذب محض است و سفيدي دندان بسته به نوع دندان با شرايط و عوامل مختلف متفاوت است.

وي خاطر نشان كرد: زردي دندان به دو علل داخلي و خارجي بستگي دارد كه نوع خارجي آن بر اثر مصرف قهوه و سيگار و رنگ هاي خارجي بر دندان اثر مي گذارد كه با استفاده از مواد پليتينگ قابل رفع مي باشد و چنانچه اين رنگ مربوط به خود دندان و عامل داخلي باشد استفاده از اين نوع ماده تاثيري بر سفيدي ندارد.

كاظمي خاطرنشان كرد: استفاده از پليتينگ در مرحله ي اول بايد تحت نظر پزشك متخصص و در مراحل بعدي طبق دستور به مراتب و فواصل زماني مناسب انجام شود.

رئيس انجمن مطالعات ارتوپدي ايران با بيان اينكه سفيد كننده هاي دندان به جهت زيبايي متقاضي دارد اظهار داشت: سفيد كردن دندان فقط زير نظر پزشك باشد و به هيچ عنوان تحت تاثير تبليغات ماهواره نباشد.

وي در پاسخ به اين سؤال كه جرم گيري دندان چه تاثيراتي مي تواند در بهبود سلامت دندان داشته باشد افزود: جرم گيري دندان چنانچه در شرايط مطلوب و به طور صحيح زير نظر متخصص انجام شود هيچ تاثير سوء بر سلامت دندان ندارد.

وي ياد آور شد: پليتينگ هاي تجاري و ماهواره اي در مرحله ي اول رنگ مطلوب ندارند./ع2

برچسب ها: دندان ، سفید ، تبلیغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار