بازیگر "خنده بازار" گفت : :"خنده بازار"قالبی متفاوت با سایر تولیدات طنز در رسانه ملی دارد زیرا طنز ابزار نقد در دست "خنده بازار "در زمینه های مختلف مانند فرهنگی و ورزشی است.

معصومی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد پخش مجموعه طنز خنده بازار از طریق رسانه ملی در ماه مبارک رمضان گفت :رسانه ملی در ایام مناسبتی مانند ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در ابعاد متفاوت برای مخاطب پخش می کند در حوزه فیلم و سریال هم فعالیت تلویزیون در این ماه چشم گیر است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :"خنده بازار"قالبی متفاوت با سایر تولیدات طنز در رسانه ملی دارد زیرا طنز ابزار نقد در دست "خنده بازار "در زمینه های مختلف مانند فرهنگی و ورزشی است و حواشی را در این زمینه ها به شکل خوراکی مناسب با واژه طنز در اختیار مخاطب قرار می دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اضافه کرد :ما در این مجموعه تلویزیونی نمی خواهیم در آیتم هایی که چهره برخی افراد حقیقی را با ساختاری مجازی توصیف می کنیم شخصیت افراد را زیر سئوال ببریم .

معصومی در خاتمه اظهار داشت :امیدواریم با ساخت ادامه دار این مجموعه تلویزیونی و سایر برنامه ها در این قالب درصد نقد پذیری مسئولان در حوزه های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی را بالا ببریم ./س


برچسب ها: طنز ، نقد ، خنده بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.