دولت عربستان سعودي با رصد کردن 6000 پايگاه اينترنتي مروج بي ديني و مسائل غير اخلاقي فعاليت آنها را متوقف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه السياسه، يک منبع وابسته به اداره کل امر به معروف و نهي از منکر عربستان سعودي از متوقف کردن فعاليت پايگاههاي مخالف عقيده دين مبين اسلام و ترويج کننده  کفر و الحاد و سحر و جادو خبر داد.

اين منبع در مصاحبه با روزنامه اليوم عربستان سعودي اظهار داشت : از فعاليت حدود 6000 پايگاه اينترنتي ضد دين و اخلاق ممانعت به عمل آمد . از اين 6000 پايگاه اينترنتي 4889 سايت از سايتهاي غير اخلاقي و مبتذل و 822 سايت از سايتهاي ضد دين و انتشار دهنده عقايد انحرافي است.

وي افزود: متوقف کردن فعاليتهاي اين سايتهاي اينترنتي با همکاري انجمن مخابرات و فناوري اطلاعات عربستان سعودي با اداره کل امر به معروف و نهي از منکر اين کشور بوده است.

وي گفت: کميته مبارزه با جرايم اينترنتي که نخبگان و متخصصان در رايانه و سيستم هاي اطلاعاتي، بر آن اشراف دارند نامه هاي الکترونيکي  ارسال  شده به اين کميته را بررسي مي کند و آنها را پيگيري و تحقيقات خود را آغاز مي کند . سپس درصورت اثبات جرم،  فعاليت اين پايگاهها را که اخلاق و آداب جامعه را خدشه دار مي کنند متوقف مي کند و همچنين تصاوير ويديويي منتشر شده در اين سايتها را که با هدف ترور شخصيت اشخاص صورت مي گيرد پيگيري مي کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار