از بدو ورود دکتر کریمیان به عنوان شهردار منطقه 4 تهران بیش از 5000 نفر از شهروندان این منطقه در ملاقات های مردمی شرکت کرد و به درخواست های آنان پاسخ داده شد.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهروند مداری و رسیدگی به مشکلات شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری منطقه در سال های اخیر بوده است افزود: با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران در سال جدید تلاش شد تا ارتباط مستقیم و صمیمانه ای با مردم در سطح محلات برقرار شود که از جمله می توان به ملاقات های همه روزه شهرداران نواحی 9 گانه با شهروندان اشاره کرد.
کریمیان ادامه داد: با برگزاری 122 جلسه ملاقات عمومی با شهروندان در مدت 960 روز توقیف خدمت در منطقه 4 آمار شهروندانی که در این ملاقات ها حضور داشتند افزود: از مرز 5000 نفر گذاشته است. 
شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در این 122 جلسه ملاقات مردمی که به طور متوسط هفتگی 40 نفر حضور داشته اند 5000 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 4000 نفر با شهردار ملاقات کردند و مابقی راهنمایی و به حوزه ها جهت انجام کار ارجاع شده اند. 
وی اظهار داشت: بر اساس آمار به دست آمده توسط نرم افزار هوشمند ملاقات مردمی 70 در صد پرونده ها مربوط به شهر سازی 10 درصد اداره درآمد و نوسازی و 20 درصد به سایر مربوط بوده است./ف
برچسب ها: مشکل ، شهروند ، برنامه ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار