به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،در پی اخبار منتشر شده در برخی سایت ها باموضوع "افطاری 150 هزار تومانی در برج میلاد تهران" ، فلاحتی مدیر رستوران ویژه (VIP) برج میلاد تهران ضمن انتقاد از قضاوت یک طرفه برخی از سایتهای خبری و انتشار اخبرای با موضوع "افطاری 150 هزار تومانی" در این رستوران گفت: در توافقهای صورت گرفته با مدیریت برج میلاد تهران ، مدیریت این رستوران به بخش خصوصی واگذار شده است و اینجانب به عنوان مدیر یکی از رستورانهای ششمین برج بلند دنیا اشرافی گری را نه تنها مبنای کار خود قرار نداده بلکه همه تلاشم مبنی بر این بود که با توجه به سلایق مختلف گردشگران داخلی و خارجی مراجعه کننده به برج منوی ویژه ای را تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهم.
وی با بیان این که ظرفیت رستوران ویژه 60 نفر و میانگین قیمت غذاهای این برج 30 هزار تومان است ، افزود : در منوی این رستوران تنوع غذایی با قیمتهای مختلف دیده میشود و خاویار تنها به عنوان یکی از غذاهای ارائه شده در منوی مورد نظر بوده است .
سرو این غذا به هیچ عنوان اجباری نبوده و بنا به نظر و رای مشتری ممکن است این غذا برای آنها سرو شود.
مدیر رستوران ویژه برج میلاد تهران اظهار داشته است : همچنین ما در همکاری با برخی از سایتهای ارائه دهنده تخفیف ، تفاهم نامهای امضا کرده و مشتریان ما میتوانند با رزرو اینترنتی رستوران ، از تخفیف های 50 درصدی قیمت غذاها استفاده کرده و تمامی غذاها حتی خاویار را با نصف قیمت استفاده کنند .
به گفته فلاحتی ،هدف ما به عنوان یکی از پیمانکاران بخش خصوصی برج میلاد تهران احترام به گردشگران اعم از خارجی و داخلی است و این احترام متقابلاً با تامین خواستههای آن ها در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران تامین میشود.
وی ادامه داد: لازم به توضیح است که علاوه بر رستوران ویژه برج میلاد تهران ، بیش از 18 رستوران دیگر در بخشهای مختلف برج و در فضاهای پیرامونی برج راه اندازه شده که قیمت غذاهای آنها از 5 هزار تومان تا 50 هزار تومان تعریف شده است .
وی در پایان گفت: سخن پایانیام این است که همه ایرانیان نباید شعار امسال مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را فراموش کنند .
قطعاً تلاش هر ایرانی برای رونق اقتصادی و ارز آوری به کشور قابل تحسین است و برج میلاد تهران به عنوان یکی از نمادهای معماری مدرن و معاصر که در حال حاضر از شهرت جهانی برخوردار است میتواند نقش به سزایی در افزایش گردشگر ورودی و بدنبال آن ارزآوری به کشور داشته باشد.
قطعاً ارائه محصولات مرغوب ایرانی اعم از خشکبار، خاویار، صنایع دستی و ... میتواند همواره نام ایران و ایرانی را در دنیا زبان زد کند./ف