رئيس دپارتمان کميته داوران اظهار داشت: اگر تشکیلات مشکل دارد نباید آن را رسانه ای کرد بلکه باید با مسئولان فدراسیون در میان گذاشت و با مطرح کردن این موضوع در رسانه ها چيزي حل نمی شود.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت:  با توجه به شرایط سخت، عملکرد داوران خوب بود. اگر من این موضوع را ارزیابی کنم عده ای فکر می کنند می خواهم حمایت کنم اما بارها گفته ام باید عملکرد داوران ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنند تا ببینند اشتباهات آنها بیشتر است یا ما.

رئيس دپارتمان کميته داوران در خصوص کاهش دادن اشتباهات داوری در فصل جدید گفت: ما مانند سالهای گذشته پیش از آغاز مسابقات کلاس هایی را برگزار می کنیم تا از نظر آکادمی داوران مورد ارزیابی قرار بگیرند و از لحاظ فنی هم تست شوند. پیش از ماه مبارک رمضان 4 روز کلاس داشتیم که خوب بود اما 2 و 3 داور به علت مصدومیت شرکت نکردند و 4-5 نفر هم به علت فاصله کمی که بین پایان لیگ و آغاز لیگ جدید وجود داشت نتوانستند به آمادگی لازم برسند.

وي تصريح کرد: اگر تشکیلات مشکل دارد نباید آن را رسانه ای کرد بلکه باید با مسئولان فدراسیون در میان گذاشت و با مطرح کردن این موضوع در رسانه ها چندی حل نمی شود.
مسئولیت چیزی نیست که بخواهیم تا آخر عمر آن را داشته باشیم  و وابسته به آن هم نیستیم.
اساسنامه فدراسیون وظایف را مشخص کرده اگر شرایط ادامه فعالیت نداشته باشیم. نگرانی در این باره هم نداریم.

عسگری در پایان در مورد پرداخت بدهی داوران خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ بدهی ای نداشتیم و در مسابقات دیگر عمده مطالبات داوران پرداخت شده است و امیدوارم در این زمینه هم توجه بیشتری به تیم ملی شود تا بتوانیم داوران را پرورش دهیم چرا که داوری نقش کلیدی در فوتبال کشور را دارد. و باید برای تداوم و برگزاری مسابقات اهمیت خاصی قائل باشیم.

برچسب ها: عسگری ، داوری ، کمیته ، فوتبال ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار