مدير کل شيلات مازندران از انتخاب دو تن از توليد کنندگان برتر شيلات در اين استان خبر داد و گفت: توليد کنندگان برتر در بخش ماهيان سرد آبي و گرم آبي با رعايت مولفه‌هاي مثل مشارکت در دوره‌هاي آموزش و ترويجي، بهره‌گيري از تکنولوژي نوين، ارتقاي بهره وري و رعايت اصول بهداشتي به اين موفقيت رسيدند.

به  گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حسن حبيب نژاد با معرفي ميرشجاع موسوي از شهرستان قائم شهر به عنوان توليد کننده برتر خاطر نشان کرد: اين توليد کننده توانست در بخش ماهيان سرد آبي در 600 متر مربع 120 تن توليد داشته باشد.

مدير کل شيلات مازندران در ادامه بهره‌گيري از دانش فني و تکنولوژي روز، رعايت اصول مقرارت و ضوابط بهداشتي در مزارعه پرورش و غيره را از جمله دلايل موفقيت اين توليد کننده برشمرد.

وي در پايان افزود: عباس کعبه از شهرستان ساري نيز با توليد 3 هزار و 750 کيلو گرم در هکتار توانست رتبه برتر توليد در بخش ماهيان گرم آبي را به خود اختصاص دهد.

وي شرکت در کليه دوره‌هاي اموزشي ترويجي استفاده از روشها و تکنيک‌هاي نوين پرورش، صيد لايه‌اي در طول دوره پرورش، استفاده از غذاي کنساتره و غيره را از جمله دلايل موفقيت اين توليد کننده دانست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شیلات ، تکنولوژی ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار