رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه از برگزاری هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد رضا‌زاده با اشاره به حضور مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن اظهار کرد: 20 عنوان محصول فرهنگی در زمینه قرآن و نهج‌البلاغه در حوزه نشر مکتوب در نمایشگاه قرآن ارائه شده است.

وی به هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: این دوره مسابقات از نیمه دوم ماه رمضان آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

رئیس مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه عنوان داشت: افراد باید برای شرکت در مرحله نخست مسابقات جلد چهارم کتاب راه روشن را در بخش مفاهیم نهج‌البلاغه و جلد دوم کتاب معارف قرآن را مطالعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در این مرحله در صورت کسب حداقل امتیاز 70 به قید قرعه از جوایز ارزنده بهره‌مند می‌شوند.

رضا‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی خورشید هستی گفت: این مسابقات از ولادت امام زمان(عج) شروع شده تا پایان آبان سال جاری ادامه دارد که دارای موضوعاتی مانند زندگی و سیره امام زمان، شبهات و پرسش‌های نسل جوان درباره مهدویت است.

وی از برگزاری طرح حفظ غیرحضوری قرآن و نهج‌البلاغه خبر داد و افزود: یک‌هزار نفر زیر پوشش این طرح هستند که می‌توانند از ساعت هشت تا 20 با استادان خود تماس برقرار کرده و محفوظات قرآنی خود را ارائه دهند./س

برچسب ها: قم ، هفدهمین ، مسابقه ، حفظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.