پليس تهران دو مردي را که در مناطق مرکزي استان تهران اقدام به سرقت لوازم خودرو‌هاي مدل بالا مي‌کردند، مورد اصلبت گلوله قرار داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ پليس تهران در پي چندين فقره سرقت‌ از خودرو‌هاي مدل بالا در مناطق مرکزي پايتخت، گشت هاي تجسس خود را در آن نقاط متمرکز کرد.

ماموران پس از چندين شب گشت زني نامحسوس توانستند دو مرد که با يک دستگاه خودرو ميتسوبيشي در حال دستکاري يک دستگاه خودروي پژو 206 بودند، مشاهده کنند.

ماموران در بررسي دريافتند که اين افراد همان متهمان تحت تعقيب و پليس آگاهي و عاملان اصلي سرقت‌هاي لوازم خودرو در مناطق مرکزي تهران هستند، لذا جهت دستگيري متهمان اقدام نمودند ولي متهمان با رويت پليس بلافاصله سوار خودرو شده و با سرعت زياد فرار کردند.

به دنبال اين موضوع  تعقيب و گريز پليسي آغاز شد و متهمان در بين مسير اقدام به ضربه زدن به خودروي پليس را کردند تا شايد بتوانند با واژگوني خودرو پليس از معرکه فرار کنند و به دليل آمادگي ماموران موفق نشدند.

در ادامه به دليل حساسيت موضوع  و در خطر بودن جان شهروندان ماموران نيروي انتظامي با کلت کمري اقدام به شليک چند تير هوايي و چند تير مستقيم به سمت خودرو  کردند که موجب شد تا 4 لاستيک خودرو مورد اصابت گلوله قرار بگيرد و پنچر شود ولي بازهم متهمان به فرار خود پافشاري کردند تا جايي که در اتوبان حکيم به دليل عدم تعادل خودرو واژگون شد و دو راننده و سرنشين خودرو در حالي که قمه در دست داشتند و ماموران تهديد مي‌کردند اقدام به فرار کردند و ماموران نيروي انتظامي نيز به دليل حساسيت موضوع راننده را از ناحيه مچ پا و سرنشين خودرو را از ناحيه ساق پا مورد اصلبت گلوله قرار دادند.

رئيس کلانتري 148 انقلاب سرهنگ عليرضا شجاعي پور با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: هردو متهم معتاد که با روشي خشن اقدام به سرقت لوازم خودرو مي‌کردند و تا حال حاضر نيز ده‌ها فقره سرقت لوازم در پرونده‌شان ثبت است، جهت مداوا به توسط اورژانس به بيمارستان انتقا داده شدند.

به گفته شجاعي پور از خودرو متهمان يک شاه کليد و يک قبضه چاقو کشف و ضبط گرديد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار