فرمانده انتظامي شهرستان کامياران از انهدام دو باند بزرگ قاچاق و کشف 16راس آهو و 30قطعه طوطي خبر داد

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رفيعي کيا گفت: ماموران انتظامي شهرستان کامياران در پي انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي خود،دو دستگاه خودروي مزداباري و رونيز حامل آهو به صورت غيرمجاز و قاچاق را شناسايي و توقیف شدند.
وي افزود:ماموران انتظامي شهرستان کامياران در بازرسي دقيق از داخل خودروهاي توقيفي 16راس آهوي وحشي که 5راس آنها به علت گرماي زياد و نبود اکسيژن در فضايي محدود تلف شده بودند،را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان کامياران اضافه کرد: ماموران انتظامي شهرستان کاميارن در اين ماموريت 5نفر قاچاقچي حيوانات وحشي که به صورت باندي با هم کار مي کردند را دستگير و روانه مراجع قضايي کردند.
سرهنگ رفيعي کيا در پایان گفت:قاچاقچيان اين حيوانات را در يکي از شهرستان هاي استان کرمانشاه شکار و به مقصد سنندج قاچاق مي کردند.
همچنین در شهرستان دیواندره ماموران انتظامي این شهرستاندر پي مبارزه با پديده شوم قاچاق کالا کنترل خودروهاي عبوري را در يکي از محورهاي اصلي حوزه استحفاظي در دستور کار خود قرار دادند. ماموران انتظامي شهرستان ديواندره در بازرسي دقيق از داخل خودروي توقيفي 720عدد انواع لوازم آرايش و 30قطعه طوطي قاچاق را کشف و در اين رابطه يک قاچاقچي حرفه اي کالا و حيوانات را دستگير کردند./س
برچسب ها: آهو ، طوطی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.