عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پیگیری مسئله انرژی هسته‌ای و پافشاری بر مطالبات جمهوری اسلامی در این پرونده را می‌توان از جمله اقدامات مثبت دولت نهم و دهم ارزيابي كرد.

"آیت الله حسن ممدوحی" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون عملکرد دولت نهم و دهم اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود اشاره کردند دولت کارهای بسیار خوبی داشته و همچنین دارای ایراداتی نیز بوده که دولت آینده باید درصدد رفع و تقویت آنها برآید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت یازدهم باید ایرادات را کنار بگذارد، عنوان کرد: در دوره احمد‌ي‌نژاد پیشرفت علمی در کشور در سطح بالایی قرار گرفت و همچنین اجرا شدن مسکن مهر و حفظ استقلال کشور در مواجه با مشکلات بیرونی از جمله کارهای خوبی بود كه صورت گرفت.

آيت‌الله ممدوحي ادامه داد: پیگیری مسئله انرژی هسته‌ای و پافشاری بر مطالبات جمهوری اسلامی در این پرونده را می‌توان از جمله اقدامات مثبت دولت ارزيابي كرد.

وی با اشاره به نقاط ضعف دولت نهم و دهم بیان کرد: تورم اقتصادی، اختلافات داخلی دولت از جمله نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

آیت‌الله ممدوحی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید نقاط مثبت را در نظر بگیرد و مسائلی را که موجب نگرانی مقام معظم رهبری و مردم است را برطرف کند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: عملکرد ، دولت ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار