وزير راه و شهرسازي درخصوص تلاش برخي نمايندگان مجلس براي حضور وي در کابينه حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني واکنش جالبي نشان داد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، علي نيکزاد وزير راه و شهرسازي ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران در باره آخرين خبرها و پروژه‌هاي مسکن مهر گفت: جديداً 5 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد تحويل متقاضيان شده است و بهره‌برداري و تحويل پروژه‌هاي مسکن شهر جديد پرديس نيز از چند روز گذشته آغاز شد است.
 
وي درباره سفرهاي تابستاني مردم پس از پايان ماه مبارک رمضان گفت:  ما آمادگي داريم با مديريت مطلوب اين سفرها را مديريت کنيم تا در اين مقطع زماني هيچ مشکلي براي مردم پيش نيايد.

نيکزاد در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره افزايش قيمت خدمات حمل و نقل ريلي و هوايي در سفرهاي تابستاني گفت: تاکنون درخواستي از اين بخش براي افزايش قيمت نداشته‌ايم و فکر نمي‌کنم تا شهريورماه افزايش قيمتي انجام شود.

وزير راه و شهرسازي همچنين درباره ادغام وزارت‌خانه راه و شهرسازي و تصميم اخير نمايندگان مبني بر تفکيک دوباره اين وزارت‌خانه گفت: ما تابع قانون هستيم لذا مجلس در گذشته تصميم به ادغام آنها گرفته بود و ما هم اين دستور را با کمال احترام انجام داديم و هيچ مشکلي در ادغام دو وزارتخانه نداشته‌ايم.

وي افزود: هر تصميمي که دولت و مجلس در آن به نظر واحدي برسند ما هيچ مشکلي نخواهيم داشت.

نيکزاد درپاسخ به سوالي مبني براينکه عنوان شده برخي نمايندگان به حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني اعلام کرده‌اند که شما را به عنوان وزير راه و شهرسازي دولت يازدهم انتخاب کنند و يا اينکه در دولت يازدهم حضور داشته باشيد، در واکنشي عجيب گفت: نماز روزه‌هايتان قبول باشد!

وي در پايان در خصوص ورود هواپيماهاي جديد به خطوط هوايي کشور گفت: 12 هواپيماي جديد وارد کشور شده و ما هرگونه حمايتي را از شرکت‌هاي واردکننده خواهيم داشت.
انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار