قرارداد و تفاهمنامه استانداردسازي بين المللي براي توليد و عرضه طلا، جواهر، نقره و فلزات گرانبهاء بين سازمان ملي استاندارد کشور، رئيس اتحاديه کشوري طلا و جواهر و اتحاديه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف تهران امضاء امضا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بر اساس اين تفاهمنامه از اين پس توليد، ساخت و همچنين عرضه طلا، جواهر، نقره و فلزات گرانبهاء در همه نقاط کشور بر اساس معيارهاي بين المللي توليد و عرضه خواهد شد.

ايجاد بانک جامع اطلاعاتي درباره صنعت طلا و جواهر کشور شامل وضع و آمار ميزان موجودي فلزات گرانبهاء، وضع توليد، واردات و صادرات و آمار شاغلان و واحدهاي صنفي از ديگر مفاد اين تفاهمنامه است.

ارائه آموزش، استخدام و بکارگيري نيروهاي متخصص در همه بخش هاي صنعت طلا و جواهر کشور بر اساس معيارهاي بين المللي ، مشارکت فعال براي اطلاع رساني قوانين و مقررات و استانداردهاي بين المللي طلا و جواهر و همچنين مشارکت در اجرا و نظارت بر استانداردهاي ملي و بين المللي طلا، نقره و جواهر، از مفاد قرارداد و تفاهمنامه استانداردسازي بين المللي براي توليد و عرضه طلا، جواهر، نقره و فلزات گرانبهاء است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تولید ، فلزات ، گرانبهاء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار