مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري اردبیل گفت: به منظور افزایش سرمایه گذاری در این استان، ظرفیت و قابلیت های سرمایه گذاری احصا و با بروز رسانی اطلاعات به سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علي انصاري در جلسه تبيين روش ها و شيوه هاي تحقق حماسه اقتصادي و تشكيل كارگروه اقتصادي استان افزود: در سال حماسه اقتصادي و حماسهسياسي لازم است این ظرفيت ها در بخش هاي مختلف شناسایی و معرفي شوند.

وی در همین راستا از دستگاه هاي اجرايي و اقتصادي استان خواست گزارشي از وضعموجود دستگاه خود در شاخص هاي اقتصادي و پيش بيني هاي انجام شده براي ارتقاءآن شاخص ها و ظرفيت هاي سرمايه گذاري در بخش خود را به صورت منسجم ارايه کنند.

مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري اردبیل تاکید کرد که این شاخص ها پس از جمع بندي و بررسي هاي لازم در راستاي ايجاد جهش در شاخص هاي اقتصادي در حوزه عملكردي آندستگاه مورد استفاده قرار می گيرد.

انصاری همچنین به نامگذاري پنجسال متوالي از سوي مقام معظم رهبري با موضوع اقتصاد اشاره کرد و متذکر شد: اين نامگذاري ها از سوي رهبر نظام نشان مي دهدكه موضوعاقتصاد در شرايط كنوني داراي اهميت زیاد بوده و از جايگاه ويژه اي برخورداراست.

وی با بيان اينكهتحقق جهش صادرات و رونق اقتصادي استان نيازمند برنامه ريزي صحيحو منسجم دستگاه هاي اجرايي است،یادآور شد: افزايش توليد به رشد و رونق اقتصادي كشور كمك مي كند.

به گفته وی در این صورت مي توان با استفاده بهينه از قابليت ها، امكانات، توانمنديهاي موجود در راستاي توسعه مبادلات بازرگاني و روابط خارجي استان با كشورهاي همسايه گام هاي موثرتري برداشت/س.

برچسب ها: اردبیل ، احصا ، ظرفیت ، سرمایه ، گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.