دبیر انجمن دراگون بوت کشور گفت: تیم ایران برای حضور موثر در مسابقات جهانی مجارستان، تمرینات خود را به شکل منظم ادامه می دهد و اردوی آمادگی این تیم تا آخرین لحظات اعزام ادامه خواهد داشت.

به گارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "محمد رضا درخواه" گفت: انگیزه ملی پوشان حاضر در اردو بسیار بالا و امیدوار کننده است و گرچه فرصت برای بدنسازی کم بود اما نفرات از فیزیک بدنی خوبی برخوردارند.

وی افزود: سرمربی تیم از افراد با سابقه این رشته است و در بسیاری از مسابقات بین المللی حضور داشته. همچنین وی با اکثر تیمهای خارجی آشنایی کامل دارد که همین امر باعث شده برنامه ریزی دقیقی برای آمادگی تیم داشته باشد به طوریکه در این روزهای پایانی، تیم درحال انجام تمرینات سرعتی است و برای حضور در این مسابقات آماده است.

درخواه اضافه کرد: تجهیزات این رشته در کشور کم و رو به فرسودگی است، ما در رقابتهای مجارستان باید در قایق 10 نفره مسابقه بدهیم ولی در کشور این قایق موجود نیست و برای تمرین بناچار از قایق 20 نفره تمرین می کنیم با این حال ما امیدواریم در این مسابقات جزء 7 تیم برتر قرار بگیریم.

وی در پایان از مسئولان خواست برای پیشرفت این رشته در کشورمان به فکر ابتیاع تجهیزات باشند تا ایران نیز در میادین بین المللی بتواند حرفهایی برای گفتن داشته باشد.

گروه بندی این مسابقات به شرح ذیل است:

2000 متر: ایران – استرالیا - انگلیس – هنگ کنگ – پرتوریکو – روسیه – سنگال – سوییس – ترینیداد و توباگو
200 متر (هیت 3): ایران – پرتوریکو – انگلیس – سوئد – سنگال – ترینیداد و توباگو
500 متر (هیت 2): سوییس – انگلیس – رومانی – نروژ – ترینیداد و توباگو

شایان ذکر است، تیم ملی کشورمان روز جمعه 28 تیرماه به مجارستان اعزام می شود و مسابقات جهانی دراگون بوت نیز از 29 تیر تا 9 مردادماه امسال در شهر "سگد" مجارستان برگزار خواهد شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار