فرماندار کنگاور گفت: حمل محصول گندم كشاورزان كنگاوري به خارج از شهرستان بدون مجوز ممنوع است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حشمت اله عزیزی گفت:درسال زراعي جاري بيش از چهارده هزارهكتار از زمينهاي زراعي شهرستان به صورت آبي و ديم زير كشت گندم قرار دارند كه پيش بيني مي شود بيش از 35هزار تن گندم مازاد برمصرف كشاورزان از اين مزارع استحصال شود.

عزيزي با اشاره به برداشت گندم كشاورزان توسط 70 دستگاه كمباين بومي ومهاجر، گفت: كمباين هاي مزبور از لحاظ فني و ميزان ريزش مورد كارشناسي قرار گرفته و كارت معاينه فني دريافت كرده اند .

وي با تاكيد براين كه باتامين سوخت كمباين ها و كاميون هاي حمل غلات، براي برداشت و انتقال محصولات كشاورزان به مراكز خريد مشكلي وجود ندارد گفت: بنا به هماهنگي هاي انجام شده بابانك عامل، پرداخت بهاي گندم نحويلي كشاورزان به روز بوده و طلب آنان بلافاصله بعد ازتائيد تحويل گندم، پرداخت خواهد شد.

فرمانداركنگاور بااشاره به اينكه تا كنون بيش از يازده هزارتن گندم توسط سه مركزخريد شهرستان از كشاورزان تحويل گرفته شده است گفت:

با توجه به تعددمراكز خريد در شهرستان و پراكنش مناسب آنان و همچنين ظرفيت بالاي ذخيره سازي گندم هاي خريداري شده، حمل محصول كشاورزان كنگاوري به خارج از شهرستان بدون اخذ مجوز از مراجع ذيصلاح ممنوع خواهد بود ./س

برچسب ها: کرمانشاه ، گندم ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.