كتاب "قطعاتی از استاد جهانگیر ملك" از جدیدترین انتشارات حوزه هنری استان اصفهان شامل چند قطعه مشهور عكس و مصاحبه از این استاد برجسته تنبك است كه منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، كتاب "قطعاتی از استاد جهانگیر ملك" در 60 صفحه توسط محمود رفیعیان اصفهانی (نوازنده تنبك) جمع آوری و به نگارش در آمده است.
این كتاب شامل مصاحبه با استاد ملك، قطعات و عكس هایی از این استاد برجسته تنبك است كه در اواخر بهار 92 و در هزار نسخه به زیرچاپ رفته است و هم اكنون به علاقه مندان ارائه می شود. 
این كتاب در حدود چهار سال توسط محمود رفیعیان اصفهانی (نوازنده تنبك) جمع آوری و به نگارش در آمده است. از ویژگی های بارز این كتاب می توان به نوشتن قطعات آن به دو روش نت نویسی (سه خطی و یك خطی) اشاره كرد كه كمتر كتابی دارای این دو زبان نت نویسی به صورت همزمان است. 
نگارش این كتاب در زمانی كه استاد جهانگیر ملك در قید حیات بود (سال 1379) به پایان رسید.
محمود رفیعیان متولد 1356 در اصفهان است كه نوازندگی تنبك را به صورت حرفه ای از سال 73 آغاز نمود و به نوازندگی در محضر اساتیدی مانند استاد جهانگیر ملك، استاد موسوی پرداخت. 
وی یكی از اعضای گروه عارفان و مدرس مركز آموزش عالی موسیقی در تهران می باشد كه تاكنون كتاب های زیادی در زمینه نواختن تنبك و دف به رشته تحریر در آورده است./ي2
برچسب ها: نت نویسی ، کتاب ، ملک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پویا
۰۹:۳۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
زنده نگهداشتن یاد اساتید خود خدمتی بزرگ به موسیقی ایرانی است درودبرشما جناب رفیعیان وبا ارزوی موفقیت روز افزون
آخرین اخبار