نماينده تهران در مجلس شورای اسلامی با بيان اين که در مجلس نهم 213 طرح به تصويب رسيده که از اين تعداد 98 طرح اصلاحي داريم، گفت: اصلاح طرح يعني شل کردن قانون و به عبارتي 50 درصد قوانين مجلس را اصلاح کرده‌ايم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، "مهدي کوچک‌زاده" نماينده تهران در جلسه علني امروز (چهارشنبه 26 تير ماه) که به عنوان مخالف طرح نحوه تسعير دارايي‌ها و بدهي‌هاي ارزي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران نطق مي‌کرد، گفت: قيمت ارز در طول 41 سال گذشته دچار نوسانات مکرر بوده و بعد از انقلاب نيز از 7 تومان به 3 هزار تومان رسيده است و بايد ببينيم در قبال اين قانون چه تکليفي را براي دولت تعيين کرده است.

وي افزود: قانون براي مابه‌التفاوت نرخ ارز تکليف مشخص کرده، به طوري که بند ماده 26 قانون پولي و بانکي مصوب ۱۳۵۱/۴/۱۳، 40 سال اجرا شده و حتي در دولت‌هاي خاتمي و هاشمي نيز اجرا شده است.

وي افزود: اين بند تصريح مي‌کند افزايش حاصل از نرخ ارز صرف استهلاک بدهي‌هاي دولت مي‌شود و يک تشخيص اقتصادي است.

عضو کميسيون کشاورزي و آب و منابع طبيعي با بيان اين که در مجلس نهم 213 طرح به تصويب رسيده که از اين تعداد 98 طرح اصلاحي داريم، گفت: اصلاح طرح يعني شل کردن قانون و به عبارتي 50 درصد قوانين مجلس را اصلاح کرده‌ايم.

کوچک‌زاده در ادامه تصريح کرد: دعواها را بگذاريم برای يک وقت ديگر که اگر با هم دعواي شخصي داريم به دولت نگوييم اختلاس، خلق پول پر قدرت و... کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس ، کوچک زاده ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار