برنامه "سحرنامه" متناسب با حال و هواي سحر و برگرفته از نيايش‌ و مناجات هر شب از راديو تهران پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عموي رسانه ملي؛ اين برنامه، در لحظات عرفاني سحرهاي ماه مبارك رمضان با پخش احاديث، مناجات و دعاي سحر از ساعت 3 بامداد ميزبان شنوندگان راديو تهران است.

مباحث كارشناسي، بيان حكايات، روايات و ياد از سنت هاي حسنه، فضيلت رمضان در آيات، روايات و كلام بزرگان، مناجات هاي برگزيده، بازتاب درس هاي آموزنده و آداب ماه مبارك رمضان از ديگر بخش‌هايي است كه در برنامه سحرنامه گنجانده شد.

تهيه كننده "سحرنامه" گفت : گزيده اي از آخرين سخنان آيت الله مجتبي تهراني معلم اخلاق، با محوريت ماه رحمت الهي از بخش هاي ويژه برنامه سحرنامه است كه از شبكه راديويي تهران به روي آنتن مي رود.

دكتر امير الهامي كه بيان و چهره اش براي ادب دوستان آشناتر است در برنامه سحرنامه پشت ميكروفن قرار مي گيرد و تمام دغدغه هايش در اين خلاصه مي شود كه لحظات ناب نيايش و دعا را با مردم شريف تهران پاي سجاده هاي عبادت سپري كند. دكتر الهامي از كتاب هاي كهن تا معاصر، حكايت ها و نكته هاي سخته و پخته اي را به ارمغان مي آورد كه در كنار آوازهاي عرفاني و نواهاي روحاني مي تواند اوقات پرباري را در سحرهاي ماه مبارك رمضان رقم بزند.

برنامه "سحرنامه" حدود 20 دقيقه بعد از اذان صبح تلاوت ترتيل يك جز از كلام الله مجيد با صداي استاد احمد عامر پخش مي شود.

در اين برنامه  مهدي فرهمند و سعيد خليل نژاد به عنوان دستار تهيه كننده و مسئول هماهنگي مشاركت دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار