برداراني که با يکديگر اقدام به سرقت خشن طلاجات زنان سالخورده مي‌کردند، توسط پليس آگاهي استان چهارمحال بختياري شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  در پی وقوع چندین فقره سرقت ه عنف پی در پی از زنان سالخورده در ماههای اخیر در سطح شهر کرد با شگرد تحت عنوان مامورین ادارات مختلف از قبیل گاز، کمیته امداد امام خمینی (ره) و . . . به روش بستن دست و پای افراد مذکور و سرقت اموال آنان، با توجه به ایجاد نا امنی و جو روانی نامطلوب، بلافاصله مراتب در دستور کار ویژه تیم دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

طی چندین مرحله جلسه، شور عملیاتی و هدایت ستادی و با تلاش های شبانه روزی و فعال نمودن منابع و مخبرین و تشکیل و راه اندازی اکیپ های گشتی از مامورین مجرب پلیس آگاهی (بصورت نا محسوس) درسطح شهر و نقاط جرم خیز نسبت به شناسایی و دستگیری سارقین تحت پیگیری جدی قرار گرفت و چندین نفر مظنون شناسایی و احضار و پس از انجام تحقیقات لازم بنظر مقام محترم قضایی رسید و رفع مظنونیت گردید.

در ادامه با چهره نگاري يکي از متهمان به نام حافظ شناسايي شد و با جمع‌آوري اطلاعات بيشتر ماموران دريافتند که سارقان يک خانه مجردي محل پاتوق و مخفيگاه خود قرار داده‌اند.

با تلاش شبانه روزي پليس آگاهي خانه مجردي سارقان آدمکش شناسايي شد و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ دستور واطمینان از حضور سارقین در محل دریک اقدام ضربتی متهان به هویت عمار ، سیروس ، میثم ، حافظ  دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

با انجام تحقیقات اولیه متهمان، منکر بزه انتسابی شدند ولی در ادامه با توجه به قرائن و دلایل و مدارک موجود در پرونده و مواجه حضوری با شکات پرونده راهی بجز گفتن حقایق نداشتند و لب به اعتراف گشودند و تا کنون به 18 مورد سرقت به عنف به همراه 2 نفر دیگر از همدستان خود معترف گردیدند و همچنين در ادامه بازجويي‌ها "میثم" به قتل مرحوم رخشنده مشرفیان (وقوع قتل در سال 90) پس از سرقت طلاجات وی به همدستی افراد فوق معترف گردید. 

رئيس پليس آگاهي استان چهار محال بختياري سرهنگ برزوئي با اعلام اين به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان جهت باز سازي صحنه قتل و سرقت اعزام شدند و ماموران آگاهي نيز کماکان در تلاش براي دستگيري اعضاي ديگر اين باند خشن هستند.

 

برچسب ها: عملیاتی ، اکیپ ، سارقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار