مسئول فضاي سبز منطقه 3 شهرداري كرج گفت: با انجام طرح هاي ويژه در بلوارهاي منطقه سه هزار و 350 متر مربع فضاي سبز برسد از اين حوزه در منطقه 3 افزوده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اسماعيل غفاري پور با بيان اين مطلب افزود: در اين زمينه احداث فضاي سبز در بلوار قريشي جنوبي و كاشت 90 اصله اقاقيا پيوندي و كاشت رز و درختچه زينتي انجام شد.
وي ادامه داد: درمحدوده فضاي سبز لچكي انتهاي بلوار بهاران غربي با كاشت 120 اصله نهال،‌ چمن كاري و كاشت رز و درختچه انجام شد. غفاري پور به باز پيرايي جنگل خيابان 63 اشاره كرد و گفت: بازپيرايي جنگل خيابان 63 شامل خاكريزي و تسطيح انجام و در مرحله درختكاري و چمن كاري است همچنين عمليات تسطيح و خاكريزي در بلوار خيابان 31 متري قريشي در حال اجرا است.
وي اظهار داشت: احداث نوارهاي سبز حاشيه اي در شهرها از جمله مواردي است كه مي تواند ضمن ايجاد مناظر بصري زيبا در ارتقاء و بهبود سرانه هاي فضاي سبز نقش به سزايي ايفا كند.
مسئول فضاي سبز منطقه 3 شهرداري كرج به نقش مهم شهروندان فرديس در حفظ فضاي سبز اشاره و تاكيد كرد: با توجه به اين كه حيات كره زمين وابسته به وجود فضاهاي سبز است، شهروندان بايد بيش از پيش در حفظ و حراست فضاي سبز مشاركت كنند./
برچسب ها: فضای سبز ، درختکاری ، کاشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار