استاندار تهران گفت: مردم از مسئولین انتظار کار و تلاش جدی دارند که به لطف الهی این جدیت و کوشایی یکی از شاخصه های دولت کنونی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرتضی تمدن استاندار تهران در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه صدف و استخر- ‌سونای امیر‌یه شهریار که با حضور جمعی از مسئولین محلی و شهرستانی این منطقه برگزار شد اظهار داشت: هر بار که در شهریار حاضر شدیم شاهد افتتاح پروژه های متعدد عمرانی بوده ایم که این امر با توجه به گستردگی این شهرستان ، تراکم جمعیت ، مطالبات متنوع و متکثر مردمی  و نقش آفرینی این منطقه در حوزه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی استان تهران مؤید عملکرد مثبت و مطلوب مدیریت شهری شهریار و اثبات کننده تلاش و کوشش مستمر مسئولین این شهرستان است.
وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه انتظار مردم از مسئولین فعالیت مستمر و کار جدی است تصریح کرد: این کوشایی و جدیت از ویژگی های دولت کنونی به شمار می رود که در بیانات مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده است و امید آن می رود در دولت بعدی نیز این روال و شاخصه استمرار یابد.
تمدن در نهایت تصریح کرد: به فضل الهی و ر‌هنمودهای هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور پر شور آحاد ملت حماسه سیاسی تحقق پیدا کرد و به لطف پرودگار حماسه اقتصادی نیز که از منویات برجسته مقام معظم رهبری است محقق خواهد شد./ل
برچسب ها: مطالبات ، مسئولین ، شاخصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.