مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: گرانی دارو نگرانی مردم بوشهر را فراهم کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی شامگاه سه‌شنبه در نشست تعزیرات حکومتی در دشتستان اظهار داشت: برخورد با افراد متخلف و گرانفروش و سودجو در راستای دفاع از حقوق شهروندان از اولویت‌های اداره‌کل تعزیرات حکومتی و ادارات تابع شهرستان‌هاست و امیدوار هستیم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

وی افزود: در سه ماهه دوم امسال برای اداره تعزیرات حکومتی دشتستان یک ساختمان مستقل خریداری و ستاد تعزیرات دشتستان در آن مستقر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از رسیدگی به 98 درصد پرونده‌های تعزیرات حکومتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در هر ماه حداقل به 98 درصد پرونده‌های تعزیراتی رسیدگی می‌شود و صدور رای در کمترین فاصله زمانی اتفاق می‌افتد.

احمدی تصریح کرد: گرانی دارو در استان موجبات نگرانی مردم شده که باید به دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در بحث اجرای احکام تعزیراتی در دشتستان باید پارچه‌نویسی لازم انجام شود و برخورد قاطعانه با متخلفان صورت گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر یادآور شد: دفاع از حق و حقوق مردم امری بسیار مهم است که باید مورد توجه و عنایت همگان قرار گیرد و مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

احمدی بیان کرد: در دشتستان اقدامات بسیار خوبی برای برخورد با متخلفان انجام شده و مردم نیز همکاری نزدیکی با تعزیرات حکومتی دارند.
برچسب ها: دارو ، بوشهر ، گرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.