رئیس بهزیستی دشتستان از فعالیت 8 مجتمع فعال بهزیستی روستایی در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا هوشیار شامگاه سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اداره بهزیستی دشتستان در چند سال اخیر خدمات قابل توجه و مهمی به جامعه هدف ارائه کرده که رضایت‌مندی شهروندان و مددجویان را فراهم کرده است.

وی افزود: در هفته بهزیستی برنامه‌های بسیار مهمی در دست اجرا داریم که به تدریج و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرایی می‌شوند.

رئیس بهزیستی دشتستان از اطعام 400 مددجوی بهزیستی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری امام جمعه برازجان حدود 400 نفر از مددجویان بهزیستی دشتستان در ضیافت افطار اطعام می‌شوند.

هوشیار تصریح کرد: سه مرکز طلوع، اورژانس اجتماعی و دانشگاه علمی کاربردی در دشتستان تحت پوشش بهزیستی هستند که خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

وی از فعالیت 8 مجتمع فعال بهزیستی روستایی در دشتستان خبر داد و گفت: 50 مهدکودک و سه موسسه خیریه نیز در دشتستان زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند.

رئیس بهزیستی دشتستان ابراز داشت: 4 هزار و 500 خانوار از خدمات این نهاد برخوردار هستند که 2 هزار و 500 خانوار از خدمات مستمر و 2 هزار خانوار نیز از خدمات موردی برخوردار هستند.

هوشیار اضافه کرد: بر اساس آمار موجود بیش از 14 هزار نفر در دشتستان تحت پوشش خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی قرار دارند.

وی یادآور شد: بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و رضایت‌مندی افراد تحت پوشش مهم‌ترین اولویت مسئولان این نهاد است و برای این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.
برچسب ها: عسلویه ، روستایی ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.