رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در حال حاضر پرونده برخی پزشکان متخلف که زیرمیزی 145 تا 700 هزار تومان به بالا را گرفته‌اند در دست بررسی و پیگیری داریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا کهن شامگاه سه‌شنبه در نشست تعزیرات حکومتی در برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی در حوزه بهداشت و درمان است و در چند سال اخیر اقدامات موثری در رشد شاخص‌های بهداشتی صورت گرفته است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات و معضلات بهداشتی و درمانی و جلب رضایت شهروندان در سراسر شهرستان مورد توجه شبکه بهداشت قرار دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره به گستره فعالیت‌های شبکه بهداشت دشتستان افزود: هم‌اکنون 22 مرکز بهداشتی، 66 خانه بهداشت و هفت پایگاه بهداشتی در کنار بیمارستان‌های شهرستان در امر خدمات‌رسانی به مردم فعال هستند.

کهن تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی از مسائل مهم و تاثیرگذار در گسترش خدمات بهداشتی و میزان دسترسی مردم به این خدمات است و در سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای در این خصوص صورت پذیرفته است.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت گرانی دارو و گرفتن زیرمیزی در بین پزشکان افزود: اگر وجدان کاری وجود داشته هیچ مشکلی اتفاق نمی‌افتد.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان ابراز داشت: در حال حاضر پرونده برخی پزشکان متخلف که زیرمیزی 145 تا 700 هزار تومان به بالا را گرفته‌اند در دست بررسی و پیگیری داریم و با متخلفان برخورد می‌شود.

کهن متذکر شد: نگهداری دارو در انبارها که بعضا مقداری هم با قیمت‌های پایین است سبب شده داروها با نرخ جدید در اختیار مردم قرار گیرد که همین موضوع نیز در دست بررسی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.