شهردار تنگ‌ارم از فرسودگی شبکه آبرسانی این شهر انتقاد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین خدادادی سه‌شنبه‌ شب در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به مسائل عمرانی در شهرها از اهمیت خاصی برخوردار است و باید مسئولان توجه جدی به این مساله داشته باشند.

شهردار تنگ‌ارم خاطرنشان کرد: تامین آب لازم برای آبیاری فضاهای سبز شهری از مسائل مهمی است که شهرداری تنگ‌ارم به آن توجه دارد و هم‌اکنون از طریق قنات‌های مجاور شهر اقدام به رفع مشکل آبیاری فضای سبز شهری کرده‌ایم.

خدادادی بیان داشت: مقدمه‌های لازم به‌منظور استفاده از آب قنات را فراهم کرده‌ایم و انتظار داریم شرکت آب منطقه‌ای استان در این زمینه همکار لازم را با ما داشته باشد.

وی اضافه کرد: کاهش استفاده دامداران از آب شهری و احیای فضای سبز تنگ ارم از مزایای استفاده از قنات برای تامین آب فضای سبز شهری است.

این مسئول اذعان داشت: روشنایی معابر و محورهای ورودی و خروجی تنگ‌‌ارم از مهمترین موضوعاتی است که انتظار داریم مسئولان برای رفع آن همکاری کنند.

شهردار تنگ‌ارم عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم اعتبارات لازم برای اجرای این طرح به اداره برق داده شده و انتظار داریم اداره برق در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کند.

خدادادی افزود: فرسودگی شبکه‌ آب‌رسانی شهری از مشکلاتی است که در تنگ‌ارم با آن مواجه هستیم و این مساله در سال‌های اخیر مشکل ساز شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل فرسوده بودن شبکه آب‌رسانی در این شهر هدر رفت زیادی در منابع آبی شاهد هستیم و در صورت ترمیم این شبکه مصرف آب شهر تنگ‌ارم تا 50 درصد کاهش می‌یابد.

خدادادی یادآور شد: سال گذشته آب این شهر از اداره آب و فاضلاب روستایی به آبفا انتقال یافته و امیدواریم این تغییر سبب تسریع در روند توسعه شبکه آبیاری این شهر شود.
برچسب ها: عسلویه ، شهردار ، تنگ ارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.