گروه رسانه کانادایی کبکور میدیا روز سه شنبه اعلام کرد 11 روزنامه را در این کشور از جمله سه نشریه رایگان را تعطیل می کند که با این کار، 360 فرصت شغلی حذف می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، کبکور میدیا در بیانیه ای اعلام کرد با این تصمیم سالانه 55 میلیون دلار کانادا صرفه جویی خواهد شد که در نتیجه تجدید ساختار شاخه کورپوریشن سان میدیا خواهد بود.

سان میدیا پیش تر در ماه نوامبر تعطیلی دو کارگاه تولید را در اونتاریو در شرق کانادا به دلیل اتخاذ تدابیر صرفه جویانه و حذف حدود 500 فرصت شغلی را اعلام کرده بود.

سان میدیا توزیع سه روزنامه رایگان با عناوین "24 ساعت" اتاوا، کالگاری و ادمونتون را و همچنین انتشار روزنامه های کوچک منطقه ای را در استان های کبک در شرق اونتاریو، مونیتوبا در مرکز و ساسکاچیوان در غرب کانادا متوقف می کند.

ژولی ترمبلی، مسئول بهره برداری کورپوریشن سان میدیا با دشوار و تاسف آور توصیف کردن این تصمیم اعلام کرد از سال ها پیش بخش رسانه نوشتاری با تغییرات بی سابقه ای مواجه شده است.

وی افزود این تدابیر برای اطمینان از موضع گیری ممتاز رسانه خبری ما در همه برنامه های پخش و فراتر از آن موفقیت تشکیلات ما در این بخش ضروری است.




برچسب ها: کانادا ، روزنامه ، شغل ، توقف ، انشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار