رئیس هیئت بدمینتون زنجان گفت: برنامه های هیئت زنجان را طوری برگزار کنیم تا بار دیگر این شهر به دوران اوج خود بازگردد.

محمد تقی طالب پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیشکسوت بد مینتون زنجان هستم و انتخابات هیئت رئیسه بدون هیچ رقیبی برای من برگزار شد که در نهایت با کسب 15 رای مثبت از مجموع 19 تا بعد از 2 سال به عنوان رئیس هیئت این استان انتخاب شدم.

رئیس هیئت بدمینتون زنجان افزود: همگانی کردن ورزش بدمینتون،‌کمک به پیشرفت ورزش قهرمانی و معلولین و ادامه روند اقدامات گذشته که مورد تایید فدراسیون و وزارت ورزش بوده است ، از جمله اقدامات مهمی است که قصد انجام آن را داریم.

طالب پور خاطر نشان کرد: زنجان برای سال هی متوالی یکی از قطب های بد مینتون ایران بوده است اما برخی مشکلات پیش آمده مانع از پیشرفت این رشته شد اما در صدد هستیم تا با هماهنگی بیشتر با فدراسیون به این مهم بار دیگر جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار داشت: در مرحله اول مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون بازان زنجان رتبه های نخست را به خود اختصاص دادند که این نشان از عملکرد مطلوب هیئت ما را دارد.

رئیس هیئت بدمینتون زنجان خاطر نشان کرد: چند اسپانسر برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده اند و قصد داریم سال جاری در دو بخش بانوان و آقایان تیم داری کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار