رئیس فدراسیون اسکی گفت: عملکرد اسکی بازان ما در جام جهانی اسکی چمن در مجموع قابل قبول بود.

عیسی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: عملکرد اسکی بازان ما در جام جهانی  اسکی چمن لبنان در مجموع قابل قبول داد و از آن ها رضایت داریم.
 
وی افزود:  در این دوره از  رقابت های جام جهانی اسکی بازان تمام کشورهای برتر جهان حضور داشتند و سطح مسابقات بسیار بالا بود اسکی بازان ما حدود  یک ماه تمرین کرده بودند و پس از دو دوره مسابقات لیگ راهی لبنان شدند.

 وی تصریح کرد:  رکورد اسکی بازان ما در برخی موارد اختلاف صدم ثانیه با اسکی بازان برتر داشت و همین حکایت از سطح بالای ورزشکاران ما دارد

وی بیان داشت:  اگر چه تفاوت هایی میان پیست های اسکی چمن ما و اروپایی ها وجود دارد اما پیست های ما از جمله پیست اسکی چمن دیزین و فندقلو اردبیل با استاندارد های جهانی ساخته شده اند.

 شمشکی ادامه داد: چمن پیست های اسکی اروپایی ها طبیعی است و پستی و بلندی  خاص خود را دارد در حالی که چمن مات مصنوعی است ولی همین چمن ساختگی نیز طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده است .

 شمشکی تاکید داشت: اسکی چمن رشته سخت با  آسیب دیدگی بالاست که اغلب استقبال کمی از آن می شود ولی پتانسیل این رشته در میان ورزشکاران ما بسیار بالاست.

 شمشکی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است تا بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات لیگ  بین المللی چمن پیگیری شود و اسکی بازان تا بیست شهریور ماه به صورت دوره ای با هم به رقابت بپردازند./مح
برچسب ها: شمشکی ، اسکی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار