فرماندار شهرستان فيروزكوه گفت: دستگاه هاي شهرستاني با تمام توان و احساس مسؤوليت كامل در مديريت تنگه واشي مشاركت كنند.

ابوالقاسم مهري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به معضلات منطقه توريستي- تاريخي تنگه واشي اظهاركرد: در سنوات گذشته اقدامات و فعاليت هايي به منظور خدمات رساني به اين منطقه انجام شده كه با توجه به سيل جمعيت مسافران و گردشگران آن ناكافي است.

وي خواستار تشكيل كميته هايي در ذيل اين ستاد به منظور بررسي هر چه بهتر مسايل و مشكلات اين منطقه شد و افزود: بايد از تمام ظرفيت ها و قابليت هاي شهرستان به منظور مديريت تنگه واشي استفاده كرده و ميداني و عملياتي اقدام كنيم.

مهري گفت: درست است كه در هر زمينه بايد اعتبار مالي ابلاغ شود، اما تمام دستگاه ها مسؤوليت ذاتي دارند و بايد از توانمندي هاي درون منطقه اي با احساس مسؤوليت تمام بهره جست.

وي با انتقاد از حضور كمرنگ دستگاه هاي شهرستاني در اين مقوله خاطرنشان كرد: در سال ۹۲ به درخواست شوراي اسلامي روستاي جليزجند شركت تعاوني به منظور خدمات رساني به مسافران و گردشگران تشكيل شده است، اما جوابگوي سيل جمعيت نيست.

فرماندار فيروزكوه افزود: خدمات رساني و سرويس دهي در اين منطقه گردشگري انجام مي شود، اما استقبال مسافران و گردشگران آنقدر بالاست كه جوابگوي مشتاقان اين منطقه نيست.

وي ادامه داد: تجربه ثابت كرده است هر كجا مردم را در مديريت امور دخيل كرديم، نتيجه بهتري حاصل شده است و اين موضوع را در مديريت تنگه واشي نيز دنبال خواهيم كرد/س.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.