دبیرشورایعالی فرهنگی، ورزشی شهرداری تهران گفت: با رای این شورا، بررسی درخواست رایزن فرهنگی افغانستان مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی این کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سیدرضا مصطفوی گفت: دویست و دومین جلسه این شورا با ریاست دکتر سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل و در خصوص سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی پایتخت به اتخاذ تصمیم پرداخت.
وی ادامه داد: در این جلسه نتایج دوعنوان طرح پژوهشی در خصوص تاثیرات اجتماعی پروژه میدان امام حسین (ع) و نحوه تاثیرگذاری پارک های محلی در فرآیند یادگیری کودکان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مصطفوی با اشاره به آخرین مصوبات شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران تصریح کرد: اعضای شورا پس از مشورت و رایزنی پیرامون اتفاقات و رویدادهای مهم و تاثیر گذار اجتماعی و فرهنگی در کلانشهر تهران مصوباتی در حوزه ماموریت اداره‌کل آموزش‌های شهروندی، سازمان فرهنگی و هنری، موسسه مطبوعاتی همشهری و پروژه میدان امام حسین (ع) به تصویب رساندند.
دبیر شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران افزود: بانظر موافق اکثریت شورا، ابوالفضل رفیع مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از این پس به عنوان نماینده معاونت امور اجتماعی در جلسه‌های فرهنگ ترافیک شرکت و  به عنوان عضو جدید این جلسه معرفی به شمار می آید.
وی گفت: همچنین سازمان فرهنگی و هنری با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران موظف است درخواست رایزن فرهنگی افغانستان مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی این کشور در پاییز سال جاری همچنین درخواست سفیر پاکستان مبنی بر گسترش همکارهای های هنری را بررسی و نتایج را به شورا اعلام کند.
مصطفوی ادامه داد: در عین حال مقرر شد تا سی درس از برنامه " درس‌هایی از قرآن حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز در ایام ماه مبارک رمضان در روزنامه همشهری منتشر شود.
مدیرکل پیشین مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی می بایست گزارش کامل و جامع نشست‌های کارشناسان علوم اجتماعی در خصوص پروژه میدان امام حسین (ع) و پیاده راه شهدا را به شورا منعکس کند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار