سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: هنوز کمیته انضباطی رای نهایی را در مورد شجاع خلیل زاده صادر نکرده و وضعیتش نامشخص است.

ایرج کهندل در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: قرار است کمیته انضباطی جلسه ای برگزار کند تا باشگاه مس و شجاع خلیل زاده دفاعیات خود را اعلام کنند.

وی افزود: باشگاه مس در این خصوص مدارک معتبر دارد رای نهایی را باید حسن زاده رئیس کمیته انضباطی صادر کند که خلیل زاده به مس برگردد یا در سپاهان فوتبال بازی کند.

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان در خصوص اظهار نارضایتی تقوی و هواداران از جذب بازیکنان و از دست دادن عنایتی در فصل نقل و انتقالات گفت: باشگاه مس کرمان هر بازیکنی جذب کرده با نظر سرمربی تیم بوده و به طور حتم خود تقوی از بازیکنان جذب شده راضی بوده که موافقتش را برای بستن قرار داد با آنها اعلام کرده است.

وی در پایان در خصوص اظهار نارضایتی تقوی از اردوها نیز گفت: تیم مس  کرمان یک اردوی 14 روزه در کرج و یک اردوی 5  روزه در تهران برگزار کرده است تا بازیکنان برای مسابقات لیگ سیزدهم آمادگی لازم  را به دست بیاورند و در این اردوها بازیهای تدارکاتی ای نیز انجام دادیم.

 تمامی این برنامه ریزیها با نظر و مشورت کادر خنثی و سرمربی تیم انجام می شود و حتما تقوی از این برنامه ریزیها راضی بوده که آن را قبول کرده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار