کریم انصاری‌فرد با یک قرارداد یک ساله به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست و طی چند روز آینده در تمرینات این تیم به تبریز سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سهمیه لیگ برتری فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیوستن کریم انصاری‌فرد تکمیل شده و این تیم می‌تواند بازیکن آزاد لیگ دسته اول و بازیکن آسیایی جذب کند.

کریم انصاری‌فرد متولد چهاردهم فروردین 1369 در اردبیل است.

معرف وی به سطح اول فوتبال ایران علی دایی است که این بازیکن در اکثر مصاحبه‌هایش از او به عنوان فردی تکرارنشدنی در فوتبال ایران یاد می‌کند.

وی از جمله بازیکنان تحصیل کرده فوتبال ایران به شمار می‌رود، برخی کارشناسان بر این باورند شاید این مهاجم جانشین شایسته‌ای برای همشهری‌اش علی دایی در تیم ملی باشد.

وی از معدود بازیکنان ایرانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده است. وی در سال 2005 برای نخستین‌بار به تیم زیر 17 ساله‌های ایران پیوست که در 3 بازی موفق به گلزنی نشد، او در سال 2007 به تیم زیر 20 ساله‌ها دعوت شد که در 7 بازی توانست 5 گل به ثمر برساند.

در سال 2009 به تیم زیر 23 ساله‌ها دعوت شد و در 13 بازی توانست 5 گل به ثمر برساند.

وی در همان سال به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و تاکنون نیز در 30 بازی که برای تیم ملی انجام داده، 7 گل نیز به ثمر رساند.

وی در اولین بازی خود برای تیم ملی ایران مقابل ایسلند به میدان رفت که توانست اولین گل ملی خود و تنها گل بازی را نیز به ثمر برساند

کریم انصاری‌فرد فوتبال خود را از چند باشگاه در اردبیل آغاز کرد، اما در سال 2006 به تیم جوانان سایپا پیوست تا نخستین گام‌های خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای بردارد.

انصاری‌فرد سپس در سال 2007 به تیم بزرگسالان سایپا پیوست و تقریباً دوران موفقی را در این تیم پشت سر گذاشت او در 123 بازی که برای تیم بزرگسالان سایپا انجام داد موفق شد 56 گل نیز به ثمر برساند، او در فصل گذشته با به ثمر رساندن 21 گل آقای گل فوتبال ایران شد.

انصاری‌فرد در سال 2012 با امضای قراردادی 3 ساله به پرسپولیس پیوست و حتی پیوستن او به پرسپولیس سر و صدای زیادی به پا کرد.

کریم انصاری فرد با وجود قرارداد دو ساله با پرسپولیس به دلیل اینکه برای فصل جدید مورد توجه علی دایی قرار نگرفت و با هم به اختلاف نظر خوردند پس از مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی با این تیم به توافق رسید و قرارداد یک ساله ای را با این تیم امضا کرد.

انصاری فرد برای گرفتن رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس مشکلی ندارد./س

 

برچسب ها: تراکتور ، سازی ، انصاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.