رئيس هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مجلس از پايان بررسي اعتراضات و شکايات داوطلبين انتخابات شوراها در سراسر کشور خبر داد.

"محمد جواد کوليوند" نماينده مردم کرج در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از پايان بررسي اعتراضات و شکايات داوطلبين انتخابات شوراها در سراسر کشور خبر داد و گفت:  هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با تشکیل جلسه در دوشنبه هفته آينده(31 تیرماه) پرونده انتخابات شوراهای چهارم را می‌بندد.

وي در ادامه افزود: تنها 5 گزارش در کل کشور برای بررسی به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ارسال شده که این گزارش‌ها از گرمدره و شهر جدید هشتگرد در استان البرز، شهر پردیس در تهران، حوزه مرودشت در  استان فارس ، کوهدشت استان لرستان و کرمانشاه است که اين هيات دوشنبه هفته آینده(21 تيرماه) شکايات واصله را بررسي و پرونده انتخابات اين دوره شوراها را مي‌بندد. 

رئيس هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در ادامه تاکيد کرد: اين جلسه با  حضور مسئولان هیات‌های عالی استان‌ها تشکیل می‌شود و تصمیم‌گیرنده اصلی درباره ابطال انتخابات در یک شهر و شهرستان بر عهده هیات مرکزی نظارت است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شورا ، انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار