نايب رئيس هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از انتخاب بانوي قمي براي اعزام به رقابت‌هاي سپك تاكرا قهرماني جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ندا زماني اظهار داشت: این بانوی ورزشکار قمي ندا مرادي است و در حالی تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی را در این اردو همراهی می‌کند که عضو تیم سپک تاکرا بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور بود.

وي ادامه داد: رقابت‌های فصل قبل لیگ دسته اول سپک تاکرا بانوان کشور يكي از تجربه‌هاي موفق حضور بانوان قمی در جدال با تيم‌ها و ورزشكاران مطرح سپك تاكرا كشور بود و با توجه به رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم، نفراتی از بین ورزشکاران مستعد و بومی سپک تاکرا بانوان استان قم در این رقابت‌ها حضور يافتند و عملكرد موفقي داشتند.

زماني افزود: در ترکیب تیم سپک تاکرای بانوان قم در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول سپک تاکرای بانوان کشور فاطمه زمانی، آزاده رسولی، معصومه هردمی، عصمت شکوری، ندا مرادی، منیژه سلیمی و حمیده خورشید حضور داشتند که از این جمع رسولی، رمضانی، سلیمی، خورشید، شکوری و مرادی در دور برگشت این رقابت‌ها به میدان رفتند.

نايب رئيس هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم اضافه كرد: ‌برای حضور در مسابقات جهانی سپک تاکرا كه كمتر از 40 روز ديگر در شرق آسيا به انجام مي‌رسد، از سوي كادر فني تيم ملي 17 بازیکن به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شده‌اند.

نايب رئيس هيئت انجمن‌هاي ورزشي استان قم در پايان به زمان و ميزبان برگزاري رقابت‌هاي جهاني نيز اشاره كرد و بيان داشت: مسابقات سپک تاکرای قهرمانی مردان و زنان جهان از 25 تا 31 شهریورماه امسال در شهر ادون كشور تایلند به انجام مي‌رسد./ب

برچسب ها: قم ، اعزام ، سپک ، تاکرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.