با فرا رسيدن فصل تابستان بيشتر خانواده ها به فكر مسافرت و گشت و گذار مي افتند مقصد شما در هر كجا كه باشد مي تواند مشكلاتي را براي شما ايجاد كند، اما اگر ابوعلي سينا را با خودتان به مسافرت ببريد، مي توانيد از بسياري از مشكلات احتمالي نجات پيدا كنيد.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ شنا كردن در دريا مي تواند باعث بروز عفونت گوش شود براي اينكه در چنين مواردي از گوش درد خلاص شويد بايد حتماً قطره سير همراه خودتان داشته باشيد و اين دارو حتماً در داروخانه ها يافت مي شود.

براي درمان قرمزي پوست مي توانيد مقدار اندكي جوش شيرين را مستقيماً روي محل قرمزي پوست قرار دهيد جوش شيرين رطوبت پوست را جذب مي كند و سپس آن را با آب خنك بشوييد و سپس خشك كنيد.

در فصل تابستان ممكن است در اثر راه رفتن در كوه و جنگل دچار بريدگي و خراش در پوست خود شويد در اين صورت بايد روي پوست خود مقداري عسل بريزيد تا ميكروب ها از بين بروند اگر هم عسل در دسترستان نبود كمي شكر روي زخم خود بپاشيد تا محل مورد نظر ضدعفوني شود.

اگر در طول سفر دچار التهاب چشمي شديد يا چشم شما عفونت كرد از مخلوط آب ليموي تازه و روغن زيتون استفاده كنيد در اين صورت خارش و سوزش چشم هايتان برطرف مي شود.

گاهي اوقات تفريح تابستاني با نيش حشرات خراب مي شود در اين صورت براي رفع التهاب و خارش ناشي از نيش حشرات بايد مقداري قطره نعنا روي محل مورد نظر بزنيد تا خارش برطرف شود
برچسب ها: سفر ، خراش ، عسل ، نعنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار