رئيس اداره نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان اداره كل راه و شهرسازي مازندران درخصوص آزمون ورود به حرفه مهندسان اعلام كرد : با توجه به اعلام نظر دفتر امور مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي ، آزمون مقررات ملي در شهريور ماه امسال برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، هومن موتمني ضمن اعلام اين مطلب گفت: با توجه به اينكه اين آزمون در سال هاي اخير دو نوبت در سال (شهريورماه و اسفندماه) برگزار مي شد ، احتمالادر آذر يا اسفند ماه امسال انجام خواهد شود.

وي تصريح كرد : با توجه به اينكه بعد مسافت بعضي از شهرهاي استان با محل برگزاري آزمون و عواملي همچون خستگي سفر ، مشكلات اقامتي و ترافيكي ، تاثير منفي بر عملكرد مهندسين در آزمون خواهد داشت لذا اين اداره كل در تلاش است با هماهنگي و پيگيري از طريق سازمان سنجش كشور برگزاري آزمون مذكور را با هدف رفاه حال مهندسين در دو نقطه از استان همزمان با سراسر كشور به اجرا در آورد.

 موتمني يادآور شد : در هر نوبت آزمون ، قريب به شش هزار نفرداوطلب طي دو روز در مقاطع كارداني و كارشناسي براي اخذ پروانه اشتغال بكار مهندسي و كارداني تلاش مي كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار