تکواندوکار وزن دوم تیم ملی پس از کسب مدال نقره مسابقات جهانی مکزیک گفت: خوشحالم که اولین مدال کاروان تکواندو در مکزیک را گرفتم.

هادی مستعان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از اینکه به عنوان اولین بازیکن برای ایران در مسابقات جهانی مکزیک مدال آور بودم خوشحالم چون این مدال روحیه مجموعه تیم را افزایش می دهد.

وی در مورد حریفانش در مسابقات جهانی گفت: بازی اول مقابل حریف آذربایجانی واقعا سخت بود. با مربیان که صحبت می‌کردم می‌دانستم بازی اول اگر با پیروزی به پایان برسانم کارم راحت‌تر می‌شود. مسابقه دوم من با تکواندوکار هندوراسی آسان بود و به نظرم بازیکن چینی در بازی سوم باید پدیده مسابقات این وزن معرفی شود.

وی ادامه داد: تکواندوکار گمنام کاستاریکا با انگیزه مبارزه کرد و غافلگیر شدم و در مبارزه با حریف برزیلی که جو سالن هم بر علیه من بود کار سختی داشتم اما توانستم هر دوی آنها را مغلوب کنم.

مستعان با اشاره به ناداوری در مسابقه فینال مقابل تکواندوکار کره جنوبی تصریح کرد: در فینال به مصاف حریف کره‌ای رفتم که رنکینگ جهانی داشت و معتقدم با ناداوری که در حق من شد مدال طلای مسابقات جهانی را از دست دادم.

برچسب ها: تکواندو ، مستعان ، مکزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار