حال باید دید محسن هاشمی با مترو از دفتر نشر آثار پدرش که در یکی، دوسال اخیر در آن مستقر شده بود به خیابان بهشت و ساختمان شهرداری می‌رسد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ شرق نوشت: محسن هاشمی، بزرگ‌ترین پسر اکبر هاشمی‌رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخلاف پدرش آدم سیاسی‌ای نیست. او از سال 66 تا سال 89 مدیرعامل شرکت متروی تهران بود و در این سال‌ها با کرباسچی، احمدی‌نژاد، الویری و قالیباف کار کرد و در تمام سال‌ها سعی داشت بدون حاشیه مترو تهران را جلو ببرد تا اینکه در سال 89 تصور اینکه احمدی‌نژاد به دلیل حضور او در مترو اعتبار مترو را نمی‌دهد از مترو خداحافظی کرد و بماند که رفتن او از مترو هم کیسه احمدی‌نژاد را برای مترو تهران شل نکرد.

 درباره محسن هاشمی باید گفت او آدم اجرایی است و اطلاع زیادی درباره مترو و حمل‌ونقل عمومی دارد و دغدغه‌اش توسعه حمل‌ونقل عمومی است.

رابطه بسیار خوبی با رییس‌جمهور منتخب دارد و اما حاشیه رد صلاحیتش در انتخابات اخیر شورای شهر هم همراه اوست هرچند رییس کمیسیون شوراهای مجلس گفته ردصلاحیت در شوراها مانع شهردارشدن نیست. حال باید دید محسن هاشمی با مترو از دفتر نشر آثار پدرش که در یکی، دوسال اخیر در آن مستقر شده بود به خیابان بهشت و ساختمان شهرداری می‌رسد.
برچسب ها: محسن هاشمی ، مترو ، بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار