رئیس اداره املاک شهرداری منطقه 20 گفت: طبق دستور شهردار محترم منطقه املاک فرسوده موجود در طرح توسعه حرم در اولویت تملک هستند.

عزیزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی طرح توسعه حرم از ابتدای سال 1370 آغاز شده و با توجه به این که 1600 پلاک مسکونی، تجاری و زمین کشاورزی، در این طرح قرار داشت که تا به امروز 600 پلاک تملک و تخریب شده است.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از قیمت های پیشنهادی شهرداری اظهار داشت: این قیمت ها طبق جدولی است که از سوی سازمان املاک و مستغلات شهرداری به ما ابلاغ شده است که کاملاً کارشناسی شده است و افرادی که نسبت به آن اعتراض دارند می توانند یک کارشناس دادگستری به شهرداری معرفی کرده تا با کارشناس شهرداری ملک را بررسی و نظر نهایی را بدهند و ما طبق آن قرار داد تنظیم می کنیم.

وی ادامه داد: قیمت امسال عرصه و اعیان از قرار متری 2 میلیون و 800 هزار تومان است از ابتدای امسال نیز برای شهروندان دعوت نامه ارسال کرده ایم و اعلام آمادگی کرده ایم.

عزیزی در ادامه افزود: با توجه به این که سقف قیمت سال گذشته متری 2 میلیون تومان بود امسال با توجه به افزایش قیمت ها قیمت های ما نیز افزایش یافته تا شهروندان دچار ضرر و زیان نشوند این در حالی است که پلاک ها بر اساس نوع و زمان ساخت متفاوت ارزیابی می شوند، همچنین پلاک های فرسوده در اولویت طرح هستند.

رئیس اداره املاک شهرداری منطقه 20 در پایان خاطر نشان کرد: روند تملک همچنان ادامه دارد و اگر تاخیری صورت گرفته علل مختلفی دارد از جمله این که بعضی از این پلاک ها مشکل حقوقی دارند اما ما سعی داریم هر چه زودتر کار تملک تمام شود و وارد فاز دوم طرح شویم و طبق بودجه ای که ابتدای امسال به ما ابلاغ شد آمادگی توافق با شهروندان و تملک املاکشان را داریم.

برچسب ها: شهرداری ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار