وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیانات رهبری فرزانه انقلاب از خدمات و تلاش های دولتهای نهم و دهم گفت: این حمایت ها برای اعضای هیات دولت مایه مباهات و افتخار است.

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ،؛ سیدمحمد حسینی دوشنبه شب در آیین بهره برداری از طرحهای مهر ماندگار و در حضور معاون اول رییس جمهوری در سمنان افزود: عملکرد مثبت دولت نهم و دهم، رویکردهای این دولت و نیز زنده کردن شعارهای انقلاب و فراموش نشدن این شعارها از تعابیری بودند که مقام معظم رهبری در دیدار دولت با ایشان بیان کردند.

وی با اشاره به خدمات گسترده دولت های نهم و دهم و سفرهای متعدد به اقصی نقاط کشور گفت: با انجام 250 سفر به تمام شهرها و بخشها در ایران دولت خدمات گسترده ای به مردم ارائه کرده است که فراموش نشدنی است.

حسینی خاطرنشان ساخت: دولت هشتم شعارهای سیاسی را مد نظر داشت اما دولت های نهم و دهم با دیدگاه خدمتی به تلاش و سازندگی در دورترین نقاط کشور پرداخت که آثار و خدمات دولت انکار ناشدنی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خدمات دولت های نهم و دهم در بخش فرهنگی نیز بسیار گسترده و وسیع بوده است که امروز شاهد افتتاح گوشه ای از آن هستیم.

در این مراسم کتابخانه مرکزی سمنان با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید./س

برچسب ها: حمایت ، رهبری ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.