معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به پيشتازي‌هاي دولت نهم و دهم نسبت به دولت‌هاي گذشته گفت: در حال حاضر دولت احمدي‌نژاد حتي يک ريال بدهي به بانک مرکزي ندارد که اين اتفاق در مقايسه با عملکرد دولت‌هاي قبلي اتفاقي بي سابقه است .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري،‌ محمدرضا رحيمي عصر ديروز (دوشنبه)‌در مراسم افتتاح طرح‌هاي مهر ماندگار شهرستان سمنان با بيان اينکه دولت احمدي‌نژاد در تمامي زمينه‌ها نسبت به دولت‌هاي گذشته برتري دارد و عملکرد آن قابل مقايسه با قبل نيست، گفت: متاسفانه عده‌اي چشم خود را بر روي حقايق بسته‌اند و بدون داشتن دليل و آمار صحيح دائمأ در صدد انکار خدمات اين دولت هستند .  
 
رحيمي ادامه داد: اعلام نرخ تورم از وظايف بانک مرکزي است و هر کسي حق ندارد در اين خصوص اظهار نظر کند .  
 
معاون اول رئيس‌جمهور به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص عملکرد تحسين برانگيز دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود : سخنان ايشان حساب‌شده و بر اساس آمار و ارقام صحيح است بگونه‌اي که کسي نمي تواند کوچک ترين ايرادي به آن وارد کند .  
 
وي در ادامه با اشاره به افتتاح کتابخانه مرکزي سمنان تصريح کرد: با افتتاح اين کتابخانه تعداد کتابخانه‌هاي مرکزي سراسر کشور به 80 مي‌رسد و تعداد کل کتابخانه‌هاي کشور از مرز 3000 باب مي‌گذرد .  
 
رحيمي همچنين به عملکرد دولت نهم و دهم در زمينه احداث سد و اجراي طرح‌هاي آبرساني اشاره و خاطر‌نشان کرد : تا پيش از انقلاب اسلامي ميزان آب موجود در پشت سد ها حدود 12 ميليارد متر مکعب بود که اين رقم تا قبل از دولت احمدي‌نژاد به 20 رسيده بود و امروز در پايان دولت دهم شاهد حجم 52 ميليارد متر مکعبي آب در پشت سدهاي کشور هستيم که بيانگر جهش خيره‌کننده در طي هشت سال اخير است .  
 
معاون اول رئيس‌جمهور از برنامه‌ريزي‌هاي دولت براي انتقال آب درياي خزر به استان سمنان خبر داد و گفت :‌ کارهاي لازم براي انجام اين طرح انجام شده و توافقات مورد نياز شکل گرفته است.  
 
رحيمي همچنين افزود : اگر بتوانيم بخشي از آب رود ارس را که به درياي خزر مي‌ريزد، انتقال دهيم ، کشاورزي آذربايجان شرقي و غربي رونق يافته و مي‌تواند تحولي در اين منطقه ايجاد کند.  
 
معاون اول رئيس‌جمهور از انتقال آب خليج فارس به اصفهان ، کرمان و يزد به عنوان طرحي پرفايده و مهم ياد کرد و ظهار داشت: اميدوارم اين طرح‌ها در آينده شکل بگيرد و موجب تحول در بخش آبرساني و کشاورزي کشور شود.  
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه احمدي‌نژاد نه تنها فرزند استان سمنان بلکه فرزند اين نظام است، گفت : نظام جمهوري اسلامي ايران به داشتن چنين فرزندي افتخار مي‌کند.  
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار