كارشناس امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابور گفت: بیشترین شرکت‌کنندگان در آزمون شفاهی حفظ کل و۲۰ جزء قرآن کریم کشور از موسسه قرآن و عترت حکمت‌آموزان امام حسين(ع) نیشابور بودند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابور، رمضانعلي بيات افزود: بر اساس آمار اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بالاترین تعداد شرکتکننده در آزمون شفاهی حفظ کل و ۲۰ جزء قرآن کریم بهترتیب مربوط به مؤسسه نسیم وحی خلخال از استان اردبیل، جامعهالقرآن کریم از استان اصفهان و قرآن و عترت حکمتآموزان امام حسين(ع) نیشابور از استان خراسان رضوی است.

وی از شرکت بیش از دو هزار و 700 نفر در این آزمون شفاهی در نیمه اول شهریورماه خبر داد و بیان کرد: آزمون شفاهی حفظ کل و 20 جزء قرآن کریم نیمه اول شهریورماه در تمامی استانهای کشور برگزار و نتایج آن نیمه دوم شهریورماه اعلام میشود.

كارشناس امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نيشابور با بیان خبر اعلام نتایج یازدهمین آزمون سراسری حفظ ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، اظهار کرد: نتایج آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم بر روی پایگاه اینترنتی اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

بیات خاطرنشان کرد: در این آزمون استانهای خراسان رضوی، اردبیل، اصفهان و تهران بیشترین شرکتکننده را داشتند و بالاترین درصد قبولی مربوط به استانهای اصفهان با 82 درصد، تهران و فارس با 79 درصد و قم و آذربایجان شرقی با 78 درصد بود/س

برچسب ها: رتبه ، دار ، حفظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.