معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان گفت: جلسات آموزش غیر حضوری تفسیر موضوعی قرآن کریم برای روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی از امسال اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام کریم رجبی شامگاه دوشنبه در مراسم ضیافت قرآنی کارکنان پلیس گیلان با اشاره به اهمیت و ویژگی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است.

وی افزود: رمضان ماه پربرکت برای انس بیشتر با قرآن کریم است و قرآن نور هدایتی که انسان را به طرف مقصود حقیقی آفرینش راهنمایی می‌کند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی برای پلیس اجرا می‌شود، گفت: محافل انس با قرآن کریم به صورت جلسات تلاوت قرآن کریم، آموزش نکات تجویدی و تفسیر موضوعی در ستاد استان و معاونت‌های پلیس گیلان در 16 مکان مرکز استان در حال اجرا است.

وی اذعان کرد: جلسات قرآنی به صورت منظم در فرماندهی انتظامی گیلان برگزار می‌شود.

رجبی برگزاری جلسه انس با قرآن برای کارکنان زن پلیس را به صورت مجزا عنوان کرد و یادآور شد: جلسات مشابه برای کارکنان وظیفه در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه جلسات قرآنی در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس و پرسنل وظیفه در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

این مسئول، از برگزاری دیگر جلسات قرآنی پلیس گیلان طبق برنامه‌ریزی انجام شده خبر داد و متذکر شد: دو جلسه در هفته برای برنامه حفظ جزء 30 قرآن کریم استمرار دارد.

وی اضافه کرد: طرح نور مبین در ستاد فرماندهی استان و در هفت نقطه در شهرستان‌هایی که این دوره در آنها به اتمام نرسیده است، اجرا می‌شود.

رجبی، گسترش محافل قرآنی پلیس را از برنامه‌های مهم ذکر کرد و افزود: جلسات آموزش غیر حضوری تفسیر موضوعی قرآن کریم برای روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی از امسال اجرایی می‌شود.

وی برپایی جلسات قرآنی برای مجتمع‌های مسکونی کارکنان پلیس و خانه‌های سازمانی از سال جاری را از دیگر برنامه‌های گسترش فعالیت‌های قرآنی پلیس ذکر کرد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پلیس گیلان با اشاره به اینکه هدایت کامل و راه نجات انسان‌ها در قرآن مجسم است، خاطرنشان کرد: به همین منظور ضمن گسترش محافل قرآنی کارکنان و خانواده کارکنان تلاش شده است تا در ماه ضیافت الهی فصل جدید و بهار این نور هدایت در پلیس گیلان را شاهد باشیم./ج1

برچسب ها: آموزش ، قرآن ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.