معاون امور عمراني استاندار ايلام گفت: ظرفيت گردشگري اين استان به عنوان عروس زاگرس بكر و بي نظير است


.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ احمد كرمي  با اشاره به اینکه  استان ايلام به سبب سابقه ديرينه تاريخي داراي شرايط و ظرفيت مطلوبي براي توسعه صنعت گردشگري است افزود: سرمايه گذاري در بخش گردشگري ايلام مي تواند تحولي عظيم در عرصه اقتصادي منطقه ايجاد كند.
کرمی اظهار كرد: با توجه به تعدد آثار تاريخي و باستاني، جاذبه هاي گردشگري، طبيعت بكر و منحصر به فرد، گردشگري جنگ و دفاع مقدس، گردشگري مذهبي و تردد زوار عتبات ضرورت دارد كه به اين صنعت در استان توجه ويژه و خاص شود.
معاون امور عمراني استاندار ايلام گفت: بهره مندي از صنعت گردشگري ايلام را در مسير توسعه قرار مي دهد و مي تواند فرصت هاي جديدي را براي منطقه فراهم كند.
كرمي افزود: ضرورت دارد كه بخش خصوصي بيش از پيش وارد چرخه سرمايه گذاري در بخش صنعت گردشگري شود و از ظرفيت هاي منحصر به فرد منطقه استفاده كند.
وي تاكيد كرد: صنعت گردشگري از مستعد ترين بخش هايي است كه مي توان تسهيلات و اعتبارهاي استاني و ملي را به آن سمت هدايت كرد.
وي افزود: توسعه گردشگري و استفاده از توان بخش خصوصي نيازمند طرح جامع و تفصيلي است كه در آن ظرفيت ها و فرصت هاي استان شناسايي و اطلاع رساني شوند تا از تسهيلات لازم برخوردار شوند.
کرمی  با اشاره به ظرفيت هاي نامحدود اطلاع رساني و تبليغات در دنياي مجازي و ساير رسانه هاي ديداري، شنيداري و نوشتاري گفت: براي اينكه آثار بكر و ديدني استان در كل دنيا شناسانده شود، بايد بتوان ظرفيت هاي بي بديل استان را رسانه اي كرد.
استان ايلام به عنوان بخش مهمي از تمدن ايلام باستان داراي جاذبه هاي خاصي از حيث گردشگري و طبيعت گردي است. /س
برچسب ها: ظرفیت های ، بکر ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.